پراپ فرم چیست ؟ مزایای ترید در پراپ فرم چیست ؟

شرکت پراپ فرم ایرانی

پراپی

زمان مطالعه :

تاریخ انتشار : 2022/07/26

پراپ تریدینگ فرم ( Proprietary trading firm) به نوعی از شرکت‌های مالی یا بانک تجاری گفته می‌شود که به‌جای کسب درآمد مستقیم از طریق معامله از طرف مشتریان، با سرمایه خود در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری  و معامله گری می‌کنند و در این راه تریدرهای مختلف را استخدام می کنند. این نوع فعالیت تجاری که به عنوان پراپ تریدینگ “Proprietary trading” نیز شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که یک شرکت مالی به جای کمیسیون های معاملات که از طریق فعالیت های معاملاتی مشتری به دست می آید، از معامله کردن در بازار سود ببرد. معاملات پراپ فرم ممکن است شامل ترید سهام، اوراق قرضه، کالاها، ارزها یا سایر ابزارها باشد. در ادامه همراه ما باشید.

شرکت‌های مالی یا بانک‌های تجاری که در پراپ تریدینگ فعالیت می‌کنند، معتقدند که با مزیت رقابتی دارند به آنها امکان می‌دهد بازدهی سالانه‌ای بیش از سرمایه‌گذاری شاخص، افزایش بازده اوراق قرضه یا سایر سبک‌های سرمایه‌گذاری کسب کنند.

پراپ فرم‌های ترید چطور کار می‌کنند؟

ترید فارکس پراپ فرم ایرانی

در دنیا پراپ تریدینگ موضوع جدیدی نیست اما در سال های اخیر پراپ فرم ها فعالیت های خود را به شکل گسترده و آنلاین در آورده اند. پراپ فرم ها به تریدرهای با سبک ها و استراتژی های مختلف در بازارهای متنوع این امکان را می دهند تا بتوانند به سرعت به مدیریت سرمایه در این بازار برسند. تریدرها را به سرعت استخدام می کنند و با اعطای سرمایه به آنها اجازه ی معامله گری و ایجاد سود برای شرکت پراپ فرم می دهند.

پراپ فرم های معروف دنیا تریدرهای ایرانی را تحریم کرده اند، اما راه حل Propiy است!

در حال حاضر معروف ترین شرکت پراپ فرم آنلاین دنیا شرکت FTMO است و بعد از آن شرکت های مختلف دیگری فعالیت می کنند. در ایران هم در چند سال گذشته این موضوع طرفداران خود را پیدا کرده است، اما مشکلات تحریمی شرکت هایی مانند FTMO برای تریدرهای ایرانی به بهانه جنگ روسیه و اوکراین و یا موضوعات تحریم های مالی برای نقل و انتقال پول برای عضویت یا برداشت سودهای معامله گری باعث شد پراپ فرم ایرانی Propiy این فعالیت را در جهت رفع مشکلات تریدرهای ایرانی انجام دهد.

مزایای ترید در پراپ فرم چیست ؟

یکی از دغدغه های اصلی تریدرهای بازارهای مالی نداشتن سرمایه کافی برای معامله گری است، پراپ فرم Propiy این مشکل را برطرف کرده است، در گذشته اگر می خواستید بروی سرمایه واقعی 10000 دلاری ترید کنید، باید ضمانت کافی برای حفظ سرمایه به سرمایه گذار خصوصی داده می شد، حتی پیداکردن چنین سرمایه گذاری نیازمند روابط و اعتبار و استیتمنت های معامله گری بود و به آسانی در دسترس تریدرها نبود و همین موضوع باعث میشد تا ترید بروی سرمایه های اندک چند صد دلاری اصلا راهنمای مسیر معامله گری و موفقیت برای تریدرهای مستعد نباشد.

ایجاد یک استیتمنت معتبر ترید زمان بر است!

بله هر سرمایه گذار باید گذشته ی معامله گری شما را می سنجید تا تصمیم بگیرد که سرمایه در اختیار شما قرار بدهد یا خیر! خب از دیدگاه سرمایه گذاری موضوع مهم و حائز اهمیت است اما برای تریدری که شروع به یادگیری و افزایش مهارت خود در بازار مالی کرده است ایجاد چنین استیتمنتی نیازمند زمان زیادی است. پراپ فرم Propiy این مشکل را به طور کلی برطرف کرده است. شما کافی است در دو مرحله آزمون مهارت خود را با رسیدن به اهداف سود متناسب با ریسک در بازارهای مالی نشان دهید، تا به شما اجازه ترید بروی حساب های شرکت داده شود و با شما تقسیم سود انجام شود.

تقسیم سود 80% در پراپ فرم Propiy برای تریدرهای موفق !

در پراپ تریدینگ تقسیم سود به نفع تریدر است، در گذشته شما شاید به سختی سرمایه گذاری را پیدا می کردید که به شما تقسیم سود فراتر از 40% را بدهد اما در پراپ فرم ها این تقسیم سود ارقام بالایی دارد، شرکت FTMO به تریدرهای خود 80% سود پرداخت می کند، در پراپ فرم ایرانی Propiy هم به همین صورت است.

نیازی به ریسک سرمایه واقعی نیست، مدیریت سرمایه تا 50 هزار دلاری با هزینه اندک

در گذشته معامله کردن یک حساب 10 هزار دلاری با استرس بسیار زیادی همراه بود و همچنان هم اگر حساب واقعی 10 هزار دلاری در اختیار تریدر تازه کار قرار بگیرد استرس بسیار زیادی برای تریدر ایجاد می کند زیرا هر معامله ی اشتباه از اصل سرمایه به سرعت می کاهد، همچنان که نگاه سرمایه گذار بالای سر شما است ! اما در پراپ فرم اصلا شرایط به این صورت نیست، شما کافی است هزینه ی عضویت در چالش دو مرحله ای را بپردازید و نگران ضررهای ایجاد شده بروی حساب ها نباشید، حساب های پراپ فرم ها به صورت مجازی تعریف شده اند و تریدرهایی که موفق به عبور از آزمون ها می شوند به حساب های واقعی سرمایه گذاران پراپ فرم متصل می شوند تا شرایط کپی تریدینگ بروی آن انجام شود. در این میان بابت ضرر کردن بروی حساب های معاملاتی شما هیچگاه بازخواست نخواهید شد. برای دیدن هزینه چالش ها صفحه خرید اکانت پراپ فرم را ببینید. هزینه چالش ها به شکلی در نظر گرفته شده است که برای شما سنجش مهارت مدیریت سرمایه شکلی جدی داشته باشد.

چطور خود را برای ترید در پراپ فرم Propiy آماده کنیم ؟

ابتدا شما باید در بازارهای مالی به اندازه کافی مطالعه کرده باشید و توانایی ترید بروی حساب های مجازی بروکرهای مختلف را تست کرده باشید و به اطیمنان خاطر رسیده باشید که می توانید استراتژی سودده ای را در بازار پیاده سازی کنید. داشتن دانش کافی اولین قدم است ! دوره های آموزشی تحلیل تکنیکال، دانش اقتصادی فاندامنتال، تحلیل جو روزانه بازار و موقعیت های معامله را یاد بگیرید. سپس قوانین پراپ فرم را مطالعه کنید و بعد از آن اقدام به ایجاد حساب کاربری و خرید چالش نمایید.

قوانین کلی پراپ فرم Propiy

پراپ فرم ها تقریبا قوانین مشابهی دارند که می توانید در سایت هر پراپ فرم آن را بیابید . برای ترید ابتدا قوانین پراپ فرم Propiy را مطالعه کنید، پراپ فرم دو مرحله آزمون دارد، در هر مرحله مدت زمان مشخصی برای رسیدن به تارگت سود دارید و میزان مشخصی از افت سرمایه (Drawdown) نیز در اختیار شما است.

تارگت مرحله اول : رسیدن به 8% سود در 30 روز

تارگت مرحله دوم : رسیدن به 4% سود در 60 روز

میزان افت سرمایه مجاز روزانه : 5% از بالانس شروع روز

میزان افت سرمایه مجاز کلی : 12% از بالانس شروع حساب

بعد از رسیدن به اهداف مرحله اول و دوم به شما اکانت جدیدی داده می شود که قوانین افت سرمایه (Drawdown) روزانه 5% و کلی 12% پابرجا است و حالا شما با کسب سود می توانید 80% سودهای ایجاد شده را برداشت نمایید.

چطور در چالش پراپ فرم شرکت کنیم ؟

شرکت در پراپ فرم بسیار راحت است! کافی است در سایت Propiy.com حساب کاربری بسازید و چالش مورد نظر خود را از سایت Propiy انتخاب کنید، هزینه چالش را بپردازید تا اطلاعات حساب معامله گری برای شما ارسال شود، شما قوانین معامله گری پراپ فرم را باید زیر نظر داشته باشید تا از آن تخطی نکنید و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنید. سپس به جمع تریدرهای موفق ملحق شوید و با مدیریت سرمایه صحیح و مثبت بتوانید تقسیم سود بالایی را دریافت نمایید.

آیا پراپ فرم Propiy از تریدرها پشتیبانی می کند ؟

بله حتما ! تیمی از پشتیبان های آنلاین همیشه در دسترس شما هستند تا مشکلات و سوالات شما را رفع کنند تا شما بتوانید بروی مسیر موفقیت در معامله گری را طی نمایید. چندین راه برای این موضوع وجود دارد: ایجاد تیکت پشتیبانی در پنل کاربری سایت، ارسال پیام به پشتیبان سایت از طریق تلگرام، ارسال ایمیل به [email protected] راه های مختلفی است که می توانید با پشتیبان های پراپ فرم در ارتباط باشید.

امیدواریم شما را به زودی در جمع تریدرهای Propiy ببینیم.

ممکن است علاقه مند باشید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 دیدگاه ثبت شده است
  • Avatar
    Musa
    2022/10/02 00:31
    پاسخ

    انشالله قدی باشه برای موفقیت معامله گران ایرانی —-اعتماد خیلی موقوله سگینی هستش– مردم به شما اعتماد میکنن مراقب مردم باشین لطفا

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/11/09 11:16
      پاسخ

      سلام
      بله موضوع اعتماد کاربران برای ما بسیار مهم هست و در مدت زمان فعالیت سعی کردیم دقیق و با توسعه کافی اعتماد بیشتری برای کاربران ایجاد کنیم. امیدواریم خدمات مناسبی برا افراد علاقه مند به بازارهای مالی بین المللی ارائه دهیم.

      • Avatar
        مدیریت پراپی
        2022/12/14 15:10

        سلام،برای کمک کردن به عزیزانی که در این شرایط بد اقتصادی هستن،میشه حساب ۵۰۰۰ دلاری با مثلا ۴۰ دلار فراهم کرد تا نفرات بیشتری عضو بشن،نظر شخصیم بود

  • Avatar
    مهدی
    2022/11/10 12:13
    پاسخ

    سلام . من فکر میکردم شرکت در چالش رایگان هست ولی انگار باید پرداخت های اولیه انجام داد کا همون پرداخت ها از توان خیلی افراد خارج هست

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/11/11 10:38
      پاسخ

      سلام
      بله شرکت در چالش آزمایشی برای بررسی و تمرین در پراپی هست. با توجه به میزان سرمایه ای که در اختیار تریدر قرار می گیرد و هزینه های زیرساختی شرکت به صورت منصفانه در بین تمام پراپ فرم ها است. ممنون از پیشنهاد شما، بزودی چالش های با هزینه ی کمتر نیز اضافه خواهیم کرد.

  • Avatar
    2030563412
    2022/12/02 11:06
    پاسخ

    سلام ۱۰ میلیون پول دارم اگه وارد بازی شوم چقدر روزانه باپشتیبانی شما درامد کب کنم راهنمایی ام کنین خیلی ممنون میشم .

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/12/18 11:07
      پاسخ

      سلام
      باید بیشتر درباره پراپ فرم ها مطالعه نمایید. اینجا فضای مدیریت سرمایه در بازارهای مالی هست و ما حساب های دمو ارائه می دهیم. ابتدا به یادگیری و آموزش ترید بپردازید و سپس از چالش رایگان شروع کنید و تمرین کنید و زمانی که استراتژی معاملاتی خود را پیدا کردید می توانید در این مسیر قدم بردارید.

  • Avatar
    2022/12/11 03:20
    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    با رعایت کامل قوانین و زدن تارگت در چالش رایگان چه اتفاقی میوفته؟ شرکت بهمون حساب واقعی میده؟ شاید باورش سخت باشه اما به لطف خدا انقدری به کارم ایمان دارم که مطمئن هستم میتونم چالش هارو بگذرونم اما متاسفانه اصلا” در حال حاضر توان خرید ندارم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/12/18 11:05
      پاسخ

      سلام
      چالش آزمایشی رایگان برای تست و تمرین نحوه کار کردن با پراپ فرم پراپی هست. تامین سرمایه و ارائه خدمات هزینه های زیادی برای شرکت دارد که امکان ارائه فاند رایگان وجود ندارد بهرحال اگر بتوانید در مسیر مدیریت سرمایه قدم های آهسته و پیوسته بردارید قطعا موفق خواهید شد

  • Avatar
    korosh
    2022/12/14 15:14
    پاسخ

    سلام
    به طور مثال میشه حساب ۵۰۰۰ تایی با ثبت نام ۴۰ دلاری و قانون ۵ درصد سود و ۵ درصد ضرر در ماه اول و در ماه دوم ۴ درصد سود و ۵ درصد ضرر در دوماه بعد پیش برد،البته در حد پیشنهاد

  • Avatar
    MoFang
    2022/12/21 11:30
    پاسخ

    اگر تارگت مرحله ها را مثلا در یک هفته بزنیم آیا امکانش هست که زودتر وارد حساب واقعی بشیم یعنی به جای اینکه 3 ماه طول بکشه طی 2 هفته کل چالش تموم بشه ؟

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/12/21 13:48
      پاسخ

      بله در هر مرحله فقط ۵ روز حداقل نیاز هست که ترید کنید اگر بقیه شرایط چالش از نظر رسیدن به هدف سود و رعایت ریسک های روزانه و کلی رو انجام بدید به مرحله بعدی خواهید رفت.

  • Avatar
    Fary
    2022/12/30 10:28
    پاسخ

    سلام ، ظاهرا فقط برای بازار فارکس هست ، خب منی که تو بازار کریپتو فعالیت میکنم چی😕

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2022/12/30 14:35
      پاسخ

      میتونید در بروکرهای ارائه شده بروی نمادهای کریپتویی نیز ترید نمایید

  • Avatar
    Mohsen1366
    2023/01/06 03:12
    پاسخ

    ادمین جان سلام لینک کد معرف رو میخام بدم به دوستای تریدرم کجای این سایت خوشگلتونه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2023/02/19 12:44
      پاسخ

      سلام به زودی این بخش اضافه خواهد شد.

  • Avatar
    aliarshia
    2023/01/11 10:04
    پاسخ

    سلام ببخشید من در زمان اخبار ترید میکنم ولی توی قوانین نوشته بود که نمیشه باید چه کار کنم

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2023/01/20 22:46
      پاسخ

      سلام بروی بروکر آلپاری و فیوژن فقط محدودیت ترید در زمان خبر وجود داره و بروی بروکر روبوفارکس و fxtm میتونید بدون محدودیت در هر زمانی ترید کنید.

  • Avatar
    Abedin
    2023/01/16 14:05
    پاسخ

    به نظر خوب میاد. البته باید امتحان کرد
    😊

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2023/01/20 22:45
      پاسخ

      ترید در پراپ فرم پس از کسب تجربه در حساب های دمو شخصی گزینه مناسبی برای پیشرفت خواهد بود.