بهترین سایت و شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانی ها

معبرترین سایت و شرکت پراپ تریدینگ

پراپی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تاریخ انتشار : 2023/08/30

امروز در ایران، سرمایه‌گذاری به‌روش پراپ تریدینگ نسبت به قبل، بیشتر در دسترس است. چیزی که این شرکت‌ها را متمایز می‌کند امکان شروع سرمایه‌گذاری بدون نیاز به سرمایه است!

اگر می‌خواهید وارد دنیای پراپ تریدینگ شوید، آب دستتان است زمین بگذارید تا دربارهٔ سیر تا پیاز پراپ تریدینگ، مزایا و شرکت‌های معتبر آن اطلاعات کسب کنید.

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ شرکت‌هایی هستند که از سرمایه خود برای برای خرید و فروش سهام، اوراق قرضه، اوراق مشتقه و… استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری تیمی از معامله‌گران حرفه‌ای دارند که سعی می‌کنند با استفاده از شرایط متغیر بازار سود کسب کنند.

در واقع، با کارکردن برای این شرکت‌ها، می‌توانید با سرمایۀ آن‌ها معامله کرده و سودآوری کنید.

هدف هر شرکت پراپ تریدینگ، ایجاد سود ثابت با بهره‌گیری از اختلاف بین قیمت بازارها یا دارایی‌های مختلف است. آن‌ها با استفاده از دانش معامله‌گرانی که استخدام می‌کنند؛ حرکات بازار را تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی می‌کنند، از فرصت‌هایی که دیگران تشخیص نمی‌دهند برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند و در جهت منافع شرکت و سرمایه‌گذارانش، معاملات سودآوری انجام می‌دهند.

شرکت‌های بازرگانی پراپ هر کدام در زمینه‌ای تخصص دارند. به‌عنوان مثال، شرکت‌های پراپ فارکس در بازار ارزهای خارجی تخصص دارند. در حالی که ممکن است شرکت‌های دیگر در سرمایه‌گذاری کالا یا سهام تخصص داشته باشند.

پراپ تریدینگ چیست

حالا که یاد گرفتیم پراپ تریدینگ چیست، مزایای آن را برای تریدرها بررسی می‌کنیم و می‌بینیم چه مزیت‌هایی دارد که بین مردم محبوب شده است.

مزایای پراپ تریدینگ

پراپ تریدینگ شرایط ویژه‌ای برای تریدرها فراهم می‌کند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

دسترسی به بازارهای مالی متنوع

یکی از مهم‌ترین مزایای پراپ تریدینگ این است که با سرمایه شرکتی که در آن عضو هستید، امکان دسترسی و فعالیت در بازارهای مختلف را خواهید داشت.

در واقع، عضویت در یک شرکت پراپ به شما کمک می‌کند تا در بازارهای مالی مختلف سبد‌های سهام متنوعی داشته باشید و سود بیشتری کسب کنید. در صورتی که اگر قرار بود با سرمایه شخصی ترید کردن را شروع کنید، از این امکان بی‌بهره می‌ماندید.

دسترسی به منابع آموزشی

شرکت‌های پراپ برای آموزش کارمندان خود هزینه می‌کنند. همچنین زمانی که شما در یک شرکت مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از تجارب همکارانتان برای ترید کردن استفاده کنید.

دسترسی به آموزش و استادان این حوزه، امکان یادگیری مهارت‌های ضروری مانند استراتژی‌های معاملاتی، تکنیک‌های مدیریت ریسک و… را برای شما فراهم می‌کند تا یک معامله‌گر حرفه‌ای‌ و موفق شوید.

شروع ترید بدون ریسک

یکی از مزایای مهم شرکت‌های پراپ برای تریدرها این است که سرمایه‌گذاری را با سرمایه شرکت شروع و سود کسب می‌کنند، نه سرمایه شخصی. سیاست‌های مدیریت ریسک این شرکت‌ها کمک می‌کند تا بدون به خطر انداختن سرمایه شخصی، ترید کردن را شروع کنید.

اعتبار و رشد بیشتر

فعالیت در شرکت‌های پراپ برای تریدرها اعتبار بیشتری نسبت به حساب شخصی دارد. این اعتبار می‌تواند به صورت دسترسی به تخفیف، پاداش، حمایت، اطلاعات و راهنمایی‌های مختلف باشد.
همچنین با حضور در شرکت، در صورتی که عملکرد قابل قبولی داشته باشید، ارتقای شغلی می‌گیرید و موقعیت‌های بهتری از نظر جایگاه اجتماعی و مالی برایتان فراهم می‌شود.

انعطاف‌پذیری بالاتر

معامله‌گران مختلف سبک‌ها و استراتژی‌های منحصر به فردی دارند. برخی ممکن است با معاملات روزانه راحت باشند؛ در حالی که برخی دیگر ممکن است برای معاملات بلندمدت مهارت داشته باشند. شراکت با یک شرکت پراپ این تنوع و انعظاف‌پذیری را امکان‌پذیر می‌کند.

اگر بخواهیم به عنوان یک تریدر فعالیت خود را در شرکت‌های پراپ تریدینگ شروع کنیم چطور تشخیص دهیم شرکت معتبری است؟ جواب این سوال را در ادامه مطلب پاسخ داده‌ایم.

نحوه تشخیص یک سایت معتبر پراپ تریدینگ

تشخیص یک سایت معتبر پراپ تریدینگ می‌تواند یک چالش باشد. شرکت‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند که هرکدام مزایای خود را دارند.

برای اطمینان از اینکه جای معتبری را انتخاب می‌کنید، باید تحقیقات کافی کرده باشید و در عین حال از نیازها و خدماتی که باید دریافت کنید هم، آگاه باشید.

سایت‌های پراپ تریدینگ برای ثبت‌نام، ارزیابی و معاملات، هزینه‌ها و کمیسیون‌هایی دریافت می‌کنند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب هزینه‌های سایت‌های مختلف را بررسی کنید و شرکتی را انتخاب کنید که هزینه‌هایش با بودجه شما متناسب باشد.

مورد دوم اینکه سایت‌ها حساب‌های مختلفی با شرایط‌های مختلف ارائه می‌دهند. بهتر است نوع این حساب‌ها بررسی کنید و حسابی را که با سطح دانش و تجربه شما همخوانی دارد، انتخاب کنید.

 سایت پراپ تریدینگ پراپی

پلتفرم پراپ تریدینگ پراپی

 

پراپی از اوایل سال ۱۴۰۱ با تیمی باتجربه از سرمایه‌گذاران و تریدرها فعالیت خود را در ایران شروع کرد. در این یک سال، پراپی بیش از یک میلیون معامله موفق داشته است. میزان درصد سودی که از تریدهای پراپی به تریدرها تعلق می‌گیرد، ۸۰ درصد است.

علاوه بر این، در این سایت می‌توانید حساب رایگان ایجاد کنید و برای ۵ روز به صورت آزمایشی ترید انجام دهید. همچنین، می‌توانید میزان سرمایه خود را بر اساس میزان مهارت و توانایی خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فرد سایت پراپی پنل آنالیز است که با استفاده از آن تریدرها می‌توانند اطلاعات و درصد ریسک را به‌صورت لحظه‌ای در حساب خود رصد کنند تا بتوانند معامله‌ای با بیش‌ترین سود داشته باشند.

اگر قصد دارید از خدمات شرکت‌های معتبر پراپ تریدینگ در این زمینه استفاده کنید، ما استفاده از خدمات سایت‌های فارسی زبان مانند پراپی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه به‌صورت قانونی در ایران فعالیت می‌کند.

ممکن است علاقه مند باشید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه ثبت شده است
  • Avatar
    kamyar
    2023/12/09 00:10
    پاسخ

    دستتون درد نکنه خیلی عالی بود زحمت زیاد کشیده بودین

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2023/12/24 12:43
      پاسخ

      سپاس از همراهیتون

    • Avatar
      مدیریت پراپی
      2023/12/24 12:45
      پاسخ

      همراهی شما افتخار ماست